سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

96/2/31
11:1 ص

آتش سوزی کارخانه ایران خودرو تبریز

آتش سوزی کارخانه ایران خودرو تبریز

علت آتش سوزی در کارخانه ایران خودرو تبریز

اخبار جدید : از دقایقی پیش در کارخانه ایران خودرو واقع در سه راهی خاصبان آتش سوزی رخ داده و گروه های حریق تعدادی از شهرستان ها در محل مشغول اطفاء حریق هستند.

آتش سوزی در کارخانه ایران خودرو تبریز
وی افزود : به علت وسعت حریق چند ایستگاه عملیاتی نیز به محل اعزام شده و در حال اطفاء و امداد رسانی هستند.

ادامه مطلب خبر آتش سوزی کارخانه ایران خودرو تبریز + عکس ...


  

96/2/29
5:6 ع

نتایج انتخابات ریاست جمهوری 96

نتایج انتخابات ریاست جمهوری 96

اخبار در این بخش از سایت نتایج انتخابات ریاست جمهوری سال 1396 به صورت زنده و لحظه به لحظه گزارش می شود با ما همراه باشید گزارش نهایی از نتایج انتخابات ریاست جمهوری 96 در این خبر اعلام می شود.

با نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری 96 بیشتر آشنا شوید:

سید مصطفی آقا میرسلیم

حسن روحانی

سید ابراهیم رئیسی ساداتی

سید مصطفی هاشمی طبا

نتیجه انتخابات ریاست جمهوری ایران در ستون های زیر تکمیل می شود:

این خبر در حال به روزرسانی است…

The post نتایج انتخابات ریاست جمهوری 96 appeared first on سایت ختی متی.


  

96/2/29
1:31 ع

خبر ازدواج نرگس محمدی و علی اوجی + عکس عروسی نرگس محمدی

خبر ازدواج نرگس محمدی و علی اوجی + عکس عروسی

عکس بازیگران : نرگس محمدی بازیگر سریال ستایش عروس شد . هنرمند جوان کشورمان که با سریال ستایش در تلویزیون شناخته شد با علی اوجی هنرمند خوب کشورمان ازدواج کرد. تصویری از ازدواج این دو هنرمند منتشر شده است. علی اوجی
نرگس محمدی در نهم فروردین 1364 در تهران به دنیا آمد و همزمان با تحصیل در رشته پرستاری دانشگاه در کلاس های بازیگری «کارنامه» هم شرکت می کرد و از آنجا بود که برای بازی در فیلم «مرگ یک پینوکیو» معرفی شد،نرگس محمدی پس از بازی در این فیلم حدود یک سال در تئاتر به فعالیت خود ادامه داد که در همین مدت موفق شد جایزه بهترین بازیگر زن را از جشنواره «ماه» حوزه هنری دریافت کند.

نرگس محمدی پس از تجربه ای که در تئاتر کسب کرد به سینما بازگشت و در فیلم هایی چون ریسمان باز، آناهیتا، سوپراستار و اخراجی های 2 بازی کرد. وی با بازی در فیلم سینمایی آناهیتا نشان داد که استعداد خوبی در این زمینه دارد و پخش سریال ستایشنیز زمینه شهرت وی را فراهم کرد.

عکس عروسی نرگس محمدی

عکس عروسی نرگس محمدی

ازدواج نرگس محمدی و علی اوجی

ازدواج نرگس محمدی و علی اوجی

بیوگرافی کوتاه علی اوجی

علی اوجی بازیگرنقش وکیل سریال در حاشیه پیش از این نیز در سریال شوخی کردم و پژمان به ایفای نقش پرداخته بود. علی اوجی را سالها به عنوان یکی از خوش فکرترین و معتبرترین تهیه کننده های موسیقی می شناختیم. او با دعوت مهران مدیری برای بازی در مجموعه « شوخی کردم » نشان داد که در بازیگری حرف های بسیاری برای گفتن دارد و بدون تردید یکی از شیرین ترین شخصیت های سریال «در حاشیه» است. علی اوجی هنرمند متفکری است که آگاهانه در مسیر پیش رویش قدم بر می دارد.

The post خبر ازدواج نرگس محمدی و علی اوجی + عکس عروسی appeared first on سایت ختی متی.


  

96/2/29
1:19 ع

تعطیلی مدارس روز شنبه 30 اردیبهشت 96

تعطیلی مدارس روز شنبه 30 اردیبهشت 96

آیا مدارس فردا 30 اردیبهشت تعطیل است ؟

اخبار جدید : اصغر خلیلی اظهار کرد:با توجه به طولانی شدن فرایند انتخابات و اعلام نظر رئیس شورای آموزش و پرورش مناطق شهرستان های استان تهران و مدیران مناطق تمام مدارس آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران روز شنبه 30 اردیبهشت تعطیل است.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران از تعطیلی مدارس شهرستان های استان تهران در روز شنبه 30 اردیبهشت خبر داد.

The post تعطیلی مدارس روز شنبه 30 اردیبهشت 96 appeared first on سایت ختی متی.


  

96/2/28
7:39 ص

درمان سریع خارش شدید واژن

خارش واژن

اطلاعات عمومی و سبک زندگی : خارش واژن ناحیه تناسلی زنان مشکلی است که هر خانمی یکبار در عمر ان را تجربه میکند و می داند که این مشکل بسیار سخت و غیرقابل تحمل است. خارش واژن را به روش های مختلف می توان درمان کردسوزش و خارش واژینال یکی از مشکلاتی است که بایستی در درمان آن جدی بود .ladycarehealth نسخه های خانگی فوق العاده ای را برای درمان سریع خارش ناحیه تناسلی زنان پیشنهاد می کند. در میان راههای درمان خارش واژن ما در این بخش به سراغ درمان های خانگی و گیاهی خارش وازن رفته ایم که بی خطر و عوارض هستند. درمان خارش واژن
سوزش واژن در خانه به سراغ راه و روش های خانگی برای درمان سوزش و خارش واژن می رویم.راه و روش هایی که بایتسی به دقت و درستی استفاده شوند تا نتیجه بخش باشند.


برای درمان سوزش و خارش واژن آلوئه ورا را امتحان کنید

آلوئه ورا سرشار از ویتامین سی و آمینو اسید و دیگر مواد معدنی ضروری برای بدن است. ژل آلوئه ورا سلول های آلوده را نابود می کند . نوشیدن منظم آب آلوئه ورا (آبمیوه) سیستم ایمنی بدن شما را تقویت کرده و کاندیدای رشد میکروب و عفونت را در بدن شما کاهش می دهد. مصرف موضعی ژل آلوئه ورا در ناحیه تناسلی زنان یکی از نسخه های عالی طب سنتی برای درمان خارش واژن است.
آلوئه ورا درمان سریع و خانگی خارش واژن
سیر درمانی عالی برای خارش و سوزش واژن

سیر حاوی مجموعه ای از ترکیبات فوق العاده شامل آلیسین، آلیناز و آلیین است که سیر به عنوان قوی ترین ضد باکتر و ضد قارچ ها شناخته شده اند. مصرف سیر به طور مرتب فاکتورهای ایجاد میکروب و عفونت را در بدن نابود می کند و به طبع از بروز بیماری های عفونی جلوگیری می شود.

برای درمان عفونت و خارش واژن می توانید حبه ای از سیر را داخل یک گاز تمیز بپیچید و مثل یک تامپون در دهانه حفره واژن قرار دهید تا با از بین بردن عفونت واژن منجر به درمان خارش واژن شود.

چند قطره از روغن سیر را با 1 قاشق چایخوری روغن ویتامین ای رقیق کنید و به محل بمالید. بعد از 10 دقیقه آبکشی کنید. تکرار 2 بار در هفته با این روش خارش وازن را درمان کنید.
روغن پونه کوهی نسخه درمان خارش واژن در طب سنتی

یکی از نسخه های گیاهی قدیمی برای درمان مشکلات عفونی واژن و درمان خارش واژن استفاده از شاخ و برگ پونه کوهی است که به صورت های مختلف می توان استفاده کرد.

به عنوان مثال میتوانید شاخ و برگ پونه را داخل آب بجوشانید و سپس آن را از صافی رد کرده و مایع به دست آمده را داخل وان حمام ریخته و به مدت 20 دقیقه داخل آن بنشینید تا با تماس واژن با این محلول بتوانید خارش واژن و عفونت های ناحیه تناسلی زنان را درمان کنید.

درمان خارش واژن

چای گیاهی برای درمان خارش واژن

چای تهیه شده از گیاهان دارویی مثل دارچین و یا بادرنجوبه یکی از درمان های گیاهی و طب سنتی برای درمان خارش واژن است.
سرکه سیب درمانگر قوی خارش واژن

سرکه سیب درمان مناسبی برای خارش واژن است.
درمان خارش و سوزش واژن با سرکه سیب

1- برای درمان خارش واژن 2 قاشق از سرکه سیب خالص و تصفیه نشده را داخل یک لیوان آب گرم مخلوط کنید و روزانه 2 بار واژن را با آن شستشو دهید.

2- 1 قاشق سرکه سیب را به همراه 1 قاشق عسل داخل یک لیوان آن گرم حل کنید و مثل نسخه ی قبل روزانه 2 مرتبه واژن را با این محلول شستشو دهید.
کمپرسور سرد خارش واژن را درمان می کند

تکه ای یخ را داخل یک پارچه ی تمیز بپیچید. برای چند دقیقه آن را روی واژن قرار دهید. بعد از دقیقه ای آن را برداشته و بعد از گذشت 30 ثانیه دوباره تکرار کنید.این روش یک روش برای درمان سریع خارش واژن است.
درمان خارش واژن با آب و نمک

1- برای درمان خارش واژن با آب نمک بایستی 1 قاشق غذاخوری نمک را داخل یک لیوان آن حل کنید و برای شستشوی واژن از ان استفاده کنید. این روش به سرعت خارش وازن را تسکین می بخشد.

2- 1/4 فنجان نمک را داخل وان پر از آب گرم حل کنید و به مدت 10 الی 15 دقیقه داخل آن بنشینید. با تکرار دوبار در روز به سرعت خارش واژن متوقف و درمان می شود.

نکته:اگر حساسیت پوستی و یا زخمی در این ناحیه دارید از این نسخه استفاده نکنید.
با ماست خارش واژن را درمان کنید :

یک تامبون آغشته به ماست راداخل مهبل قرار دهید تا خارش وازن را متوقف کند. همچنین خوردن یک فنجان ماست در طول روز به درمان خارش واژن کمک می کند

The post درمان سریع خارش شدید واژن appeared first on سایت ختی متی.


  

96/2/28
7:4 ص

کمبود شوهر برای دختران ترشیده و درخواست دختران

کمبود شوهر برای دختران ترشیده و درخواست دختران

خبرگزاری اسپوتنیک روسیه گزارش داد زنان روستای «نویوا دی کوردییرو» به دلیل تنهایی و نبود مرد درخواست کمک کرده اند. علت بروز این مشکل، قوانین روستا است که بر اساس آن پسران بعد از رسیدن به سن 18 سالگی به خارج از روستا فرستاده می شوند. روستایی در برزیل از کمبود داماد رنج می برد ، به گونه ای که در آن 600 زن 20 تا 35 ساله از تمایل خود برای ازدواج در سریع ترین زمان ممکن خبر داده اند.
اخبار جدید: با وجود این هنوز تعدادی از مردان در این روستای واقع در جنوب شرق برزیل زندگی می کنند اما مشکل همچنان پابرجاست؛ زیرا آن ها خویشاوندان و محارم دخترها هستند. دختر روستا
کمبود مرد در روستایی در جنوب برزیل

اطلاعات عمومی نیلما فرناندز 23 ساله می گوید: رویای هر دختری این است که شهسوار رویای خود را بیابد اما به این شرط که حاضر به زندگی در روستای ما باشد. وی افزود:هیچ کس از ما راضی به ترک نویوا دی کوردییرو نیست حتی به خاطر ازدواج .

شوهر برای دختران ترشیده

The post کمبود شوهر برای دختران ترشیده و درخواست دختران appeared first on سایت ختی متی.


  

96/2/27
9:23 ص

دانلود قسمت 8 هشتم سریال عاشقانه با لینک مستقیم

دانلود قسمت 8 هشتم سریال عاشقانه با لینک مستقیم

دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم

ژانر : ایرانی ، اجتماعی ، عاشقانه

سال ساخت : 1395

محصول کشور : جمهوری اسلامی ایران

تهیه کننده فیلم : مهدی گلستانه

نویسندگان : علیرضا کاظمی پور و سعید جلالی

کارگردان سریال عاشقانه : منوچهر هادی

بازیگران: محمدرضا گلزار، ساره بیات، پانته آ بهرام، بهاره کیان افشار، حمیدرضا پگاه، فرزاد فرزین، علیرضا زمانی نسب، حسین یاری، مسعود رایگان، هومن سیدی، سارا رسول زاده و مهناز افشار

خلاصه داستان سریال عاشقانه : در قسمت هشتم سریال عاشقانه با حاشیه های زیادی همراه است ، سریال اجتماعی که در آن چند زوج جوان با آرامش در حال زندگی هستند ولی با ورود یک زن به زندگی این زوج ها آرامش آنها به هم میریزد… موقعیتی که آبروی چند ساله «حاج یونس» را به خطر می‌اندازد.

دانلود با لینک مستقیم

پخش آنلاین

The post دانلود قسمت 8 هشتم سریال عاشقانه با لینک مستقیم appeared first on سایت ختی متی.


  

96/2/27
7:45 ص

عکس عاقبت تاتو روی سینه دختر جوان

تاتو روی سینه

عکس : از آنجایی که بسیاری از افراد بدون توجه به عوارض و خطرات استفاده از تاتو روی بدنشان نقش و نگارهایی هک میکنند پدیدار شدن آسیب های جدی روی پوست آنها آنقدرها هم دور از انتظار نیست مثل دختر جوانی که قصد داشت به قول خودش حرفه ای به نظر برسد اما نتیجه جبران ناپذیر بود.تاتو روی سینه
عاقبت تلخ تاتو رنگی روی سینه دختر و جوان

“راسودا ریاو” 21 ساله دانشجوی رشته هنر در شمال تایلند به دلیل استفاده از نوعی تاتو که مواد شیمیایی موجود در جوهرآن بسیار زیاد است دچار زخمی عمیق در سینه اش شد.
وضعیت وحشتناک بعد از پاک کردن تاتو روی سینه دختر جوان

دختر جوان که به گفته خود برای آنکه در محل کارش فردی حرفه ای و به روز به نظر برسد تاتو رنگی به شکل برگ و گل های روز را روی پوستش هک کرده بود اما بعد از یک سال وقتی از داشتن تاتو روی بدنش پشیمان شد تصمیم گرفت با استفاده از روشی به نام Rejuvi آن را پاک کند.

روش نامبرده روشی است که بدون لیزر و با استفاده از جوهر تاتو ، تاوی قبلی را پاک می کند . “رجوی” محلولی منحصر بفرد است که امروزه در آمریکا ، اروپا و…بطور گسترده ای جهت پاک کردن تاتو بکار میرود .

در این روش از موادی استفاده شده که جاذب رنگهای تاتو می باشد. متخصصان امریکایی این مواد را به علت اینکه نتواند وارد پوست شود از موادی درشت ملکول ساخته اند که نمی تواند از لایه های پوست عبور کند .ولی به علت تمایل این مواد به جذب رنگها، رنگ از عمق پوست بیرون امده وجذب این مواد می شود.

عکس سینه دختر جوان

عاقبت تاتو رنگی روی بدن زن
وضعیت دلخراش بعد از پاک کردن تاتو روی سینه بدون لیزر

بعد از پاک کردن تاتو با روشی بدون لیزر پوست دختر جوان به شدت دچار خارش و سوزش شد که این حالات بعد از 2 ماه به طرز دردناکی تشدید شد و وضعیتی که در تصاویر می بینید را برای او ایجاد کرد.

“راسودا” می گوید:

برای پاک کردن تاتو پوستم تصمیم گرفتم از روشی به جز لیزر استفاده کنم اما اشتباهی بزرگ بود.بعد از انجام روش خاص بعداز مدت کوتاهی پوستم خارش و سوزش شدید داشت فکر می کردم تا چند روز وضعیت بهتر خواهد شد اما بدتر شد . روش پاک کردن تاتو با لیزر هزینه زیادی داشت برای همین به سراغ این روش ارزان قیمت رفتم که نتیجه آن پشیمانی به بار آورد.

The post عکس عاقبت تاتو روی سینه دختر جوان appeared first on سایت ختی متی.


  

96/2/27
7:37 ص

خبر داغ ورزشی خیانت بازیکن سابق پرسپولیس به همسرش

 خیانت بازیکن سابق پرسپولیس به همسرش

اخبار جدید پرسپولیس همین 2، 3 سال پیش بود که هواداران پرسپولیس او را یک صدا تشویق می کردند و او یکی از خوب های این تیم محبوب پایتخت بود. او که از یک تیم ریشه دار تهرانی به پرسپولیس آمده بود در خانواده ای بزرگ نشده بود که وضع مالی خوبی داشته باشند. به سختی بزرگ شده بود و با زحمت پولی را برای آینده پس انداز کرده بود.بازیکن پرسپولیس

در تیمی که دایی با آن دو بار قهرمان جام حذفی شد یکی از فیکس ها بود ولی بعد از دایی مربیان بعدی خیلی به او اعتماد نکردند تا ناخواسته و برخلاف میل باطنی مجبور به جدایی از پرسپولیس گردد. این بازیکن جنوب شهری همه پس اندازش را صرف خرید سه واحد آپارتمان در منطقه غرب تهران کرد.
خیانت بازیکن پرسپولیس و رابطه با دختری جوان

در آن روزها همه چیز خوب بود و زندگی به آرامی سپری می شد ولی ناگهان همه چیز رنگ و بوی دیگری گرفت و حالا نزدیک به 6 ماه است که این آقای فوتبالیست رنگ خانه و همسرش را ندیده است!اطرافیانش می گویند او عاشق دختری جوان شده و درخواست طلاق از همسرش را هم داده ولی زن او که از این زندگی مشترک یک بچه هم دارد برای برگشتن این آقای فوتبالیست به تمام آشناها رو انداخته و تلاش می کند تا او را به زندگی مشترک برگرداند،تلاشی که فعلا بیهوده بوده و نتیجه نداده است!

The post خبر داغ ورزشی خیانت بازیکن سابق پرسپولیس به همسرش appeared first on سایت ختی متی.


  

96/2/27
7:31 ص

خبر جدید سورپرایز بزرگ محمدرضا گلزار + عکس و جزئیات

 سورپرایز بزرگ محمدرضا گلزار

عکس محمدرضا گلزار آقای سوپراستار سینمای ایران همیشه در نقش هایی میدرخشد . این هنرمند توانای کشورمان مدتی است که دستی در موسیقی برده و استعدادهایش را در این زمینه به نمایش گذاشته است . جدیدترین اثر محمدرضا گلزار بازی در سریال عاشقانه های منوچهر هادی است که با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه شده است.
اخبار موسیقی محمدرضا گلزار با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت : بزودی با چندتا آهنگ جدید قراره سوپرایز بشید.

محمدرضا گلزار در سال 1379 برای نخستین بار در فیلم سام و نرگس ساخته ایرج قادری بازیگری سینما را تجربه کرد و فعالیت موسیقی خود را از سال 1376 به عنوان گیتاریست با گروه آریان آغاز کرد. او در نواختن گیتار، ارگ و پرکاشن مهارت دارد.

محمدرضا گلزار بازیگر موفق سینمای ایران تازه ترین کنسرت خود را در تاریخ 14 اردیبهشت ماه و در دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به روی صحنه برد و برای دومین بار میزبان هواداران خود در پایتخت بود. گلزار در این کنسرت گلچینی از محبوب ترین قطعات منتشرشده خود را برای دوستدارانش اجرا کرد.

همچنین ببینید …

عکس ناصر ملک مطیعی در کنسرت محمدرضا گلزار 96

The post خبر جدید سورپرایز بزرگ محمدرضا گلزار + عکس و جزئیات appeared first on سایت ختی متی.


  

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ